loading...
تکست فا | تکست با ترجمه و آهنگ های معروف
mohammad بازدید : 30 10 سال پیش نظرات (1)

برای دیدن متن و ترجمه آهنگ محشر wrecking ball  از miley cyrus به ادامه مطلب بروید.

We clawed, we chained, our hearts in vain
ما چنگ زدیم, قلب هامون رو مغرورانه به زنجیر کشیدیم

We jumped, never asking why
ما عاشق شدیم بدون اینکه بپرسیم چرا

We kissed, I fell under your spell
ما همدیگرو بو*سیدیم, من شیفته ی تو شدم/من در دام تو افتادم(هر 2تاش میشه)

A love no one could deny
عشقی که هیچکس نمیتونه تکذیبش کنه

Don’t you ever say I just walked away
یه وقت نگی من همینجوری گزاشتم و رفتم

I will always want you
من همیشه تو رو میخواهم

I can’t live a lie, running for my life
من نمیتونم با دروغ زندگی کنم, دارم زندگیمو نجات میدم

I will always want you
من همیشه تو رو میخواهم

I came in like a wrecking ball
من مثل یه توپ مخرّب وارد شدم

I never hit so hard in love
هیچ وقت در عشق زیاد صدمه نمیزنم

All I wanted was to break your walls
تنها کاری که میخواستم بکنم این بود که دیوارهای دور و برت رو بشکنم

All you ever did was break me
تنها کاری که تو کردی این بود که منو شکستی

Yeah, you wreck me
آره, تو منو نابود میکنی

I put you high up in the sky
من تو رو بالا توی آسمان میزارم (!)

And now, you’re not coming down
و الان, تو دیگه پایین نمیای (!)

It slowly turned, you let me burn
آروم چرخید(نمیدونم اینجا منظورش چیه!), تو گزاشتی من بسوزم

And now, we’re ashes on the ground
و ما الان مثل خاکستر, روی زمینیم

Don’t you ever say I just walked away
یه وقت نگی من همینجوری گزاشتم و رفتم

I will always want you
من همیشه تو رو میخواهم

I can’t live a lie, running for my life
نمیتونم با دروغ زندگی کنم, دارم زندگیمو نجات میدم

I will always want you
من همیشه تو رو میخوام

I came in like a wrecking ball
من مثل یه توپ مخرّب وارد شدم

I never hit so hard in love
هیچوقت در عشق زیاد صدمه نمیزنم

All I wanted was to break your walls
تنها کاری که میخواستم بکنم این بود که دیوارهای دور و برت رو بشکنم

All you ever did was break me
تنها کاری که تو کردی این بود که منو شکستی

I came in like a wrecking ball
من مثل یه توپ مخرّب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung
آره, فقط چشمامو بستم و تاب خوردم

Left me crouching in a blaze and fall
گزاشتی روی شعله دولّا بشم و توووش بیفتم

All you ever did was break me
تنها کاری که تو کردی این بود که منو شکستی

Yeah, you wreck me
آره, تو منو نابود میکنی

I never meant to start a war
هیچوقت نمیخواستم جنگی رو شروع کنم

I just wanted you to let me in
فقط میخواستم بزاری وارد قلبت بشم

And instead of using force
و بجای اجبار کردن

I guess I should’ve let you in
فکر کنم باید میزاشتم وارد قلبم بشی

I never meant to start a war
هیچوقت نمیخواستم جنگی رو شروع کنم

I just wanted you to let me in
فقط میخواستم بزاری وارد قلبت بشم

I guess I should’ve let you in
فکر کنم باید میزاشتم وارد قلبم بشی

Don’t you ever say I just walked away
یه وقت نگی من همینجوری گزاشتم و رفتم

I will always want you
من همیشه تو رو میخوام

I came in like a wrecking ball
من مثل یه توپ مخرّب وارد شدم

I never hit so hard in love
من زیاد توووی عشق صدمه نمیزنم

All I wanted was to break your walls
تنها چیزی که میخواستم این بود تا دیوارهای دور و برت رو بشکنم

All you ever did was break me
تنها کاری که تو کردی این بود که منو شکستی

I came in like a wrecking ball
من مثل یه توپ مخرّب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung
آره, فقط چشمامو بستم و تاب خوردم

Left me crouching in a blaze and fall
گزاشتی روی شعله دولّا بشم و توووش بیفتم

All you ever did was break me
تنها کاری که تو کردی این بود که منو شکستی

Yeah, you wreck me
آره, تو منو نابود میکنی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sepehr در تاریخ 1392/10/17 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

بدرد بخورشکلک
پاسخ : خواهش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مدیران : سپهرقاسم زاده . محمد حاجی آقایی تاریخ راه اندازی : دهمین ماه سال 92 گروه های مورد علاقه : زدبازی . پایدار . ملتفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا می توانید مستند 8گیگابایتی زدبازی را دانلود نمایید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 3,479